Закон про захист прав споживачів Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфюмерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. У документі вказано наступне: "Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний їм по призначенням ". Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України" Про захист прав споживачів "» затверджено Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну / поверненню: парфюмерно-косметичні вироби; засоби особистої гігієни; Нижня білизна; дитячі товари; інструменти для манікюру і педикюру і інші товари, не пов'язані з асортиментом нашого інтернет-магазину. Що можна повернути Ми завжди намагаємося йти назустріч нашим клієнтам. Ви можете повернути товар протягом 3х днів, якщо: товар не входить до Переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 отримали товар неналежної якості; вміст посилки не відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності або упаковки); товар не був у вживанні і не має слідів використання; товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка; товар саме той, який був проданий нашим магазином. Процедура обміну або повернення товару Якщо ви отримали товар неналежної якості (відкрили упаковку і виявили виробничий брак) - надішліть нам на електронну пошту [email protected] c позначкою «Повернення»: 1) фотографію товару, на якій видно шлюб / дефект, 2) фотографію етикетки і 3) фотографію упаковки. Упаковка повинна бути збережена в обов'язковому порядку, в іншому випадку обмін / повернення товару неможливий. Після цього з вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей. Крок 1 сфотографуйте: брак етикетку упаковку крок 2 Надішліть нам фото на [email protected] c позначкою «Повернення» крок 3 Чекайте дзвінка нашого менеджера для уточнення деталей Повернення коштів Грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення грошових коштів займає в середньому до 5 робочих днів після отримання повернутого товару на склад. Ми рекомендуємо При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку у присутності нашого кур'єра або співробітника Нової Пошти / Укрпошти / Meest Express / пункту самовивозу. Ви завжди можете оцінити товар візуально при отриманні, і в разі якщо він вам не підходить, відмовитися. Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки. Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті / Укрпошті / Meest Express / пункті самовивозу. Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур'єра, покинули поштове відділення або пункт самовивозу, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам і вашим очікуванням. додаткова інформація Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки. Недолік товару - це невідповідність заявленим характеристикам. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті. Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості. Справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора.